Webinaarissa sukelletaan asiakkaan maailmaan! Asiakasymmärrys on merkittävässä roolissa palvelujen kehittämisessä, eikä uudistava matkailu ole poikkeus. Miten asiakkaat kokevat uudistavan matkailun elementit palveluissa? Millainen on uudistavan matkailun kokemus Etelä-Afrikassa ja Namibiassa, jossa luonto ja kulttuuri eivät ole vain nähtävyyksiä vaan kokemus, joka muuttaa asiakasta?
Ohjelma:
9:00 Ajankohtaisia nostoja asiakasymmärryksestä, Laura Hokkanen, Oulun ammattikorkeakoulu, EHOMPI-hanke
9:10 Asiakaskokemus uudistavassa matkailussa ja sen yhteydet muutosmatkailuun, Elli Vento, Itä-Suomen yliopisto, Reggae-hanke
9:50 Uudistava matkailu Etelä-Afrikassa ja Namibiassa – Luonto, kulttuuri ja kestävä jälki, Heidi Pietarinen, Lapin yliopisto, EHOMPI-hanke

