```html

Asiakasymmärrys uudistavan matkailun kehittämisessä / webinaari

Ladataan Tapahtumat

Webinaarissa sukelletaan asiakkaan maailmaan! Asiakasymmärrys on merkittävässä roolissa palvelujen kehittämisessä, eikä uudistava matkailu ole poikkeus. Miten asiakkaat kokevat uudistavan matkailun elementit palveluissa? Millainen on uudistavan matkailun kokemus Etelä-Afrikassa ja Namibiassa, jossa luonto ja kulttuuri eivät ole vain nähtävyyksiä vaan kokemus, joka muuttaa asiakasta?

Ohjelma:

9:00 Ajankohtaisia nostoja asiakasymmärryksestä, Laura Hokkanen, Oulun ammattikorkeakoulu, EHOMPI-hanke

9:10 Asiakaskokemus uudistavassa matkailussa ja sen yhteydet muutosmatkailuun, Elli Vento, Itä-Suomen yliopisto, Reggae-hanke

9:50 Uudistava matkailu Etelä-Afrikassa ja Namibiassa – Luonto, kulttuuri ja kestävä jälki, Heidi Pietarinen, Lapin yliopisto, EHOMPI-hanke

LISÄTIETOA JA ILMOITTAUTUMINEN

Go to Top